Filmhuis Den Haag gesloten

Coronamaatregelen

Vanwege de coronamaatregelen is Filmhuis Den Haag gesloten t/m 31 mei. Sociale afstand is de enige remedie om de druk op de gezondheidszorg te spreiden en daarvoor nemen wij als culturele / maatschappelijke instelling onze verantwoordelijkheid.

Voor de komende tijd wensen wij jullie en allen die jullie lief zijn gezondheid en sterkte om deze periode op een goede manier door te komen en er het beste van te maken. Bovenal hopen we jullie weer heel snel te mogen begroeten in het Filmhuis!

U heeft een ticket(s) bij ons aangeschaft in de periode 7 t/m 31 mei
We bieden u de mogelijkheid het aankoopbedrag om te zetten naar een tegoedbon, zodat we u op een later moment alsnog mogen ontvangen in het Filmhuis. Daarmee steunt u het Filmhuis in deze lastige tijden. Om dit te kunnen verwerken hebben we uw toestemming nodig. Deze toestemming kunt u geven in de "account omgeving", zie uitleg hieronder.

Hoe activeer ik mijn tegoedbon?
​Klik op deze link en vink onderaan ‘toestemming Coronavirus’ aan en klik op ‘opslaan’. Het tegoed zal binnen enkele dagen gekoppeld worden aan uw e-mail adres. Zodra we weer opengaan heeft u, tot het einde van het jaar, de mogelijkheid om het tegoed online en aan de kassa te verzilveren.

Let op, heeft u een aankoop gedaan via "Bestellen Zonder Account"? Dan verzoeken wij u alsnog een account te maken door op deze link te klikken en onderaan op de tekst ‘Wachtwoord vergeten?’ te klikken. Klik daarna op ‘Verstuur e-mail’. U ontvangt een e-mail. Hiermee kunt u een eigen wachtwoord maken om in te loggen.

Hoe zie ik of de tegoedbon gekoppeld is aan mijn account?
Klik hier en log in op uw account. Hier ziet u de tegoedbon met het bijbehorende bedrag en code staan. Hettegoed kan direct worden gebruiktvoor een online aankoop (u kunt het bedrag in één keer of in delen gebruiken).

Hoe kan ik mijn tegoed online gebruiken?
Selecteer een film, kies het aantal kaarten en klik op "bestellen". Daarna kunt u onderaan het gewenste bedrag invullen dat u met uw tegoedbon wilt afwaarderen.

Hoe kan ik mijn tegoed gebruiken aan de kassa?
Het tegoed kan ook verzilverd worden aan de kassa, zodra we weer open zijn. Hiervoor hebben we alleen uw e-mail adres nodig.

Wilt u toch liever het aankoopbedrag van uw tickets teruggestort op uw rekening ontvangen, mail ons via deze link en we zorgen ervoor dat dit verzoek binnen 10 werkdagen verwerkt wordt. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons ook per mail bereiken.